خودروهایی که گیربکس اتوماتیک دارند

خودروهای بی نظیری در دنیا وجود دارند که در آنها از گیربکس اتوماتیک استفاده می شود. در اینجا چند مورد از بهترین خودروهای با گیربکس اتوماتیک آورده شده است. از خودروهای خانوادگی و شهری گرفته تا SUV های مناسب سفر.

خودر هایی که گیر بکس اتوماتیک دارند

 

بی ام و سری 3

ب ام و سری 3 دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که بسیار عالی است. این خودرو در بین علاقه مندان به خودروهای اسپرت بسیار محبوب است. بی ام و سری 3 با تکنولوژی ترکیب می شود و فضای داخلی و خارجی بسیار شیک و زیبایی دارد.

شورولت کادیلاک

شورولت کادیلاک یک SUV جادار است. فضای کافی برای چهار نفر در این خودرو و صندوق عقب جادار وجود دارد که هر چیزی در آن جا می شود. حتی امکان داشتن این خودرو با هفت صندلی وجود دارد. اشکودا کودیلاک یک ماشین راحت است. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک اختیاری به آرامی تعویض می شود و با موتورهای مختلف در دسترس است.

مرسدس کلاس a

مرسدس کلاس A یکی از محبوب ترین خودروهای کوچک با فناوری پیشرفته است. تمامی موتورهای آن با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک در دسترس هستند.رانندگی با این ماشین حس فوق العاده ای به شما دست می دهد.

فورد فوکوس

فورد فوکوس سواری عالی دارد. اکنون با سطح قابل توجهی از تجهیزات فنی و ایمنی بارگیری شده است و فضای مناسبی را برای خانواده ها فراهم می کند. در این خودرو شما یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک گیربکس دارید که می توانید آن را با موتورهای انتخابی مشخص کنید.

هیوندای i10

ظرفیت هیوندای i10 فقط برای چهار نفر و مقدار کمی جا برای  چمدان دارد. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک است که نسبت به گیربکس های موجود در سایر خودروهای کوچک نرم تر و راحت تر است.

تسلا مدل 3

یکی از مهمترین نکات در مورد خودروهای برقی این است که آنها به دنده نیاز ندارند. فقط پدال گاز را فشار دهید و بروید. بهترین خودرو برای رانندگی مدل تسلا 3 است. شرکت خودروسازی تسلا به سرعت در حال توسعه است. در آینده ای نه چندان دور اخبار بسیار شگفت انگیزی در مورد خودروهای الکتریکی خواهید دانست.

فولکس واگن توران

خودروهای فولکس واگن بهترین گیربکس اتوماتیک را در بازار امروز دارند.بنابراین اگر به دنبال یک MPV اتوماتیک هستید، فولکس واگن توران باید در بالای لیست شما باشد. این یک ماشین هفت نفره واقعا فوق العاده است.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا با دو مدل هیبریدی قابل انتخاب است که هر دو با گیربکس CVT (گیربکس متغیر پیوسته) عرضه می شوند. کرولا واقعاً رانندگی آسان و ارزان است. به طور کلی کرولا مانند یک خودروی هوشمند با فضای داخلی شیک به نظر می رسد.

bmw x7

خودروی لوکس BMW X7 دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بسیار روان است که در سفرهای دریایی بسیار زیبا و روان است. این خودرو می تواند فشار بالا را تحمل کند و واقعا نیازهای شما را برآورده می کند.

پورشه باکستر

نام گیربکس اتوماتیک در پورشه باکستر PDK است. این یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که کاملاً با موتور مطابقت دارد و نسبت بسیار بهتری نسبت به نسخه دستی دارد.

کوییک پلاس

اولین انتخاب در لیست بهترین خودروهای گیربکس اتوماتیک ایرانی، کوییک پلاس است. این محصول سایپا به نوعی جدیدترین محصول اتوماتیک تولید شده در کشور است و طبق گفته سازنده قرار است تا چند سال آینده مدل های جدیدتر آن نیز وارد بازار شود.کوییک پلاس آخرین نسخه از این خانواده خودروها است که نسبت به خودروهای قبلی از امکانات و عملکرد فنی بهتری برخوردار بوده و نسبت به سال های قبل و نرخ ارز آن بهتر است. در واقع کوییک از نظر کیفیت ساخت و ایمنی در مقایسه با سایر محصولات سایپا در ردیف بالاتری از نظر قیمت قرار گرفته است.تعمیر گیربکس در تهران
موتور 1500 سی سی این خودرو با یک گیربکس CVT کوپل شده است و این دو قسمت حداکثر سرعتی در حدود 160 کیلومتر می دهند و باعث می شوند این خودرو در هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر سوخت نیاز داشته باشد.
نسخه جدید کوئیک مجهز به فرمان برقی است و از سیستم Keyless، کروز کنترل، مانیتور سفر با ناوبری، نور روز، قفل خودکار و ترمز کمکی بهره می برد. اگرچه این خودرو از بازار پیش فروش مناسب و هزینه جاری مناسبی برخوردار است، اما با توجه به قیمت و جدید بودن محصول، کیفیت ساخت بیشتری از سایپا به خصوص در کابین و کابین این خودرو انتظار می رفت.
در هنگام خرید کوییک پلاس، اگر فقط به قیمت توجه داشته باشید، شاید از نظر کیفیت و عملکرد، می توان کوییک را یکی از بهترین خودروهای داخلی گیربکس اتوماتیک در حال حاضر نامید.تعمیر گیر بکس در تهران

دانا پلاس توربو

ایران خودرو پس از ساخت مدل پایه و دنده ای، دنا پلاس را با چندین ویژگی جدید در سال 2015 معرفی کرد.البته گاهی اوقات این آپشن ها از خودرو حذف می شدند زیرا قرار بود نسخه های جدیدتری معرفی شوند.
یک سال بعد، مدل پلاس توربو عرضه شد و این بار چندین مورد از راحتی های حذف شد‌ه از نسخه قبلی به مدل توربو اضافه شد. در همان زمان نسخه اتوماتیک این محصول نیز ارائه شد که دارای همان موتور 1700 سی سی دنده ای بود اما مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بود.تعمیر گیر بکس در تهران
البته این گیربکس قابلیت رانندگی در حالت توربو و در جاده های برفی را دارد و تنها تفاوت خودرو با نوع صرافی این است که دنا پلاس توربو اتوماتیک به فرمان برقی نیز مجهز است. اگرچه پلاس توربو تمامی امکانات نصب شد‌ه در این محصول را دارد و عملکرد موتور و گیربکس آن در آخرین تولیدات بهبود یافته است، اما در نهایت این خودرو که قرار بود به نام خودروی ملی نامگذاری شود، کیفیت پایینی دارد. ساخت و ساز در ایزوله کابین و دارای کابین است و فرمان آن در انحنا و سرعت بالا ایده آل نیست.
ضمنا خریداران به دلیل عدم وجود تفاوت زیاد و محسوس در تنوع آپشن بین نوع دنده اتوماتیک این مدل علاقه چندانی به انتخاب نوع اتوماتیک ندارند. دنا پلاس توربو یکی دیگر از گزینه های موجود برای افرادی است که به دنبال بهترین خودروهای اتوماتیک ایرانی هستند.

تعمیر گیر بکس در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *