تعویض گیربکس اتوماتیک لندکروز

در این بخش توضیحاتی در مورد خصوصیات گیربکس لندکروز و چگونگی تعمیر گیربکس اتوماتیک لندکروز داده شد‌ه است. جهت اینکه بدانید چگونه متوجه خرابی گیربکس خودروی خود شوید و جهت تعمیر آن چه کارهایی باید انجام شود تا پایان ما را همراهی کنید.

لندکروز یکی از محبوب ترین محصولات تویوتا می باشد و در سراسر جهان از جمله ایران طرفداران زیادی دارد و برای طراحی بدنه و ساختار موتور این خودرو از تکنولوژی روز دنیا استفاده شد‌ه است.

گیربکس لندکروز یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات لندکروز است که وظیفه آن انتقال و کنترل نیروی تولید شد‌ه توسط موتور خودرو به چرخ ها می باشد. با توجه به عملکرد آن به اندازه موتور خودرو اهمیت دارد.

و نیاز به سرویس و نگهداری منظم دارد اما به دلایلی ممکن است دچار مشکل شد‌ه و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

تعمیر گیربکس لندکروز تویوتا

موتور 5.7 لیتری V-8 لندکروزر به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شد‌ه است. تویوتا لندکروز دارای حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت است.تویوتا لندکروزر دارای موتور 14461 سی سی دیزل با گیربکس اتوماتیک است.

ویژگی های فروش تویوتا لندکروزر در ایران مانند سایر کشورهای جهان اگرچه محدود است اما کارایی و اهمیت تویوتا لندکروزر در اولویت تعمیر و سرویس به موقع خودروهای تویوتا است. کروزر مخصوصا گیربکس و موتور این خودرو. با توجه به اهمیت این موضوع قصد داریم به بررسی این مقاله تویوتا لندکروزر و نحوه تعمیر و سرویس این گیربکس بپردازیم.

گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی به دقت و حساسیت بیشتری نیاز دارند زیرا گشتاور موتور به گیربکس و سیستم هیدروالکترومکانیکی آن منتقل می شود.

بنابراین با درک این موضوع باید موارد زیر مورد توجه قرار گیرد.

ایرادات گیربکس را جدی بگیرید و در اسرع وقت به کارگاه تخصصی مراجعه کنید. ادامه رانندگی با گیربکس معیوب می تواند باعث سرایت آسیب به قسمت های دیگر شود که هزینه و زمان تعمیر را چند برابر می کند.

روغن گیربکس را در فواصل زمانی مشخص و مسافت پیموده شد‌ه تعویض کنید.

خودروهای اتوماتیک نسبت به خودروهای دیگر سیستم الکتریکی پیچیده تری دارند. بهتر است از تجهیزات الکتریکی اضافی مانند چراغ جلو، آمپلی فایر و آلارم های مختلف استفاده نشود.گیربکس های اتوماتیک دارای سنسورهای حساس و مدارهای الکترونیکی هستند که شستشوی موتور برای آنها توصیه نمی شود.

قیمت گیربکس لندکروز

خودروهای لندکروز و تویوتا معمولا از گران ترین خودروهای بازار خودرو ایران هستند. به دلیل این مشکل تمامی قطعات و لوازم آن از جمله گیربکس لندکوزو قیمت بالایی دارند

به همین دلیل می توانید از انواع گیربکس استوک برای خودروهای لندکروز استفاده کنید تا هزینه های تعویض برای شما کمتر شود.

تفاوت قیمت بین گیربکس استوک و جدید به این دلیل است که از گیربکس استوک و دفترچه راهنمای استفاده شد‌ه استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که دیگر خوب کار نمی کنند.

کلیه گیربکس های موجود در فروشگاه استوک ده نمکی به صورت ماهرانه بررسی می شوند تا از سلامت و ایمنی آنها اطمینان حاصل شود.

بنابراین اگر قصد خرید گیربکس یا سایر قطعات یدکی لندکروز خود را دارید، می توانید با خیال راحت از ما خرید کنید.

برای اطلاع از قیمت گیربکس تویوتا لندکروزر با ما تماس بگیرید، کارشناسان فروش استوک دهمکی قیمت روز انواع گیربکس را در اختیار شما قرار می دهند.

سرویس و تعمیر گیربکس لندکروز تویوتا

به طور متوسط ​​می توانید انتظار داشته باشید که بین 1000 تا 10000 دلار برای تعمیر گیربکس تویوتا لندکروزر بعلاوه هر گونه هزینه و نیروی کار برای نصب گیربکس جدید بپردازید. مطمئناً به دلیل نوسانات بازار ارز و دلار، این هزینه در ایران بیشتر خواهد بود. به همین دلیل تشخیص صحیح مشکل پیش آمده در گیربکس و یافتن راه حل مناسب برای حل مشکل گیربکس بسیار مهم است.

نکاتی در مورد تعمیر گیربکس لندکروز

چراغ داشبورد روشن شد و تویوتا لندکروزر اخطار بررسی موتور داد

هنگام رانندگی دنده ها به درستی درگیر نمی شوند

نشتی روغن گیربکس لندکروز تویوتا و سطح روغن پایین

ماشین شما حتی در حالت خنثی صدای عجیبی تولید می کند.

بوی سوزش یا بوی نامطبوع

همه این حالات نشان می دهد که گیربکس تویوتا لندکروز مشکل دارد، حتی اگر اخیرا برای سرویس منظم تویوتا لندکروز خود اقدام کرده اید، در صورت بروز این شرایط باید به مرکز مجاز دقیق تری مراجعه کنید. تشخیص مشکل هر یک از این علائم را می توان با هزینه کمتری با یک بررسی سریع ابتدا برطرف کرد.

برخی از رایج ترین اشکال خرابی گیربکس تویوتا لندکروز عبارتند از:

علت اصلی روانکاری ناکافی ناشی از کم پر شدن، اختلاط یا ناسازگاری، روغن کاری نادرست و  رعایت نکردن فواصل زمانی سرویس خودرو ، فرسودگی گریس یا روغن، آلودگی آب و آلودگی ذرات. اجزای اصلی ایجاد کننده مشکل یا صفحات فرسوده، فنرهای کلاچ یا سیلندر اصلی هستند . همچنین ممکن است به دلیل وجود هوا در کانال سیال ایجاد شود. در صورت وجود هوا در سیستم، می توان آن را با تغییر یا هواگیری ساده کانال مربوطه رفع کرد.

در  مرکز تخصصی تهران پلاس در ابتدا گیربکس تویوتا لندکروز به دقت توسط افراد متخصص که دانش و مهازت کافی در ارتباط با گیربکس تویوتا لندکروز بررسی می شود. سپس با توجه به نوع مشکل راه حل مناسب برای رفع مشکل گیربکس به کمک تجهیزات قطعات اصل و با کیفیت اتخاذ می شود. به همین دلیل است که تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

تعمیر گیربکس تویوتا لندکروز

سری نسخه های قدیمی تویوتا لندکروز که پیش از سال های 2000 میلادی عرضه بازار می شدند کاملاً دستی بودند.اما پس از آن، گیربکس اتوماتیک تنفس طبیعی جای خود را به گیربکس قدیمی داد. نکته مثبت این گیربکس ها دو دیفرانسیل بودن آنهاست.

این گیربکس در کنار یک موتور بسیار بزرگ، نام بدنه را به این خودرو داده است. بسیاری از این خودروها برای سرگرمی به خصوص در کشورهای عرب زبان استفاده می شود. صرف نظر از اینکه گیربکس خودرو می تواند این شرایط را تحمل کند، در طول زمان دچار خرابی های زیادی خواهد شد.

تعمیر گیربکس لندکروز تویوتا یکی از سخت ترین و حساس ترین تعمیراتی است که هر تعمیرگاهی نمی تواند آن را انجام دهد. بسیاری از نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز با این نام در تمامی شهرهای کشور فعالیت می کنند. اما مکان های کمی وجود دارد که می تواند تعمیر گیربکس تویوتا لندکروزر را تضمین کند.

 

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *