تعمیر و تعویض گیربکس هایلوکس

تعمیر گیربکس هیوندا ازرا و تعمیر و تعویض گیربکس اتومات یک سرویس تخصصی گیربکس تهران می باشد. تعمیر و تعویض گیربکس اتومات تخصص ماست. ما در محدوده خود و سراسر کشور خدمات مختلف گیربکس اتومات را ارائه می دهیم. تمام تلاش اپراتورهای گروه گیربکس تهران بر این است که خدمات خود را به بهترین و مقرون به صرفه ترین شکل ارائه دهند. همه مهندسان تیم گیربکس تهران ما، مهندسان با تجربه خارج و داخل کشور هستند که اطلاعات کاملی در مورد همه گیربکس ها دارند. بنابراین می توانید تعمیر گیربکس اتومات را به مهندسان ما بسپارید.

تمامی مهندسین گیربکس تهران دوره های تخصصی تعمیر گیربکس اتومات را در خارج از کشور گذرانده اند. بنابراین همگی در تشخیص و تعمیر عیوب تمامی خودروها مجرب هستند. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا آزرا می توانید به ما اعتماد کنید.

قطعات اصلی گیربکس هیوندا آزرا

در تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا آزرا، از قطعات و لوازم جانبی گیربکس اصلی آزرا استفاده می شود. این قطعات به دلیل کیفیت بالا و طراحی دقیق بهترین قطعات برای گیربکس هیوندای آزرا هستند. تست و عیب یابی رایگان گیربکس هیوندا آزرا در گیربکس تهران انجام می شود.

اگر فکر می کنید گیربکس اتوماتیک هیوندا آزرای شما مشکل دارد و نیاز به بررسی دارد، ما به صورت رایگان مشکل گیربکس شما را تشخیص می دهیم.

درباره هیوندا آزرا

هیوندا آزرا یکی از سدان های لوکس معروف هیوندا است که اولین نسل آن در سال 1986 بر پایه یکی از سدان ها به نام دبونایر ساخته شد. از آن زمان تاکنون شش نسل مختلف از هیوندا آزرا عرضه شد‌ه است که از نسل چهارم به بعد در بازار کشورمان حضور دارند. نسل چهارم آزرا که با کد اتاق TG شناخته می شود. محصول 2006 هیوندا است که تا سال 2011 تولید می شد.

این خودرو که در برخی کشورها با نام Grandeur TG شناخته می شود، در سال 2011 فیس لیفتی دریافت کرد که ظاهر جذاب تری به این سدان خانوادگی بخشید. هیوندا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2011 از نسل پنجم آزرا رونمایی کرد و این خودروی جذاب را به عنوان مدل 2012 به خریداران معرفی کرد. این خودرو که در کشور ما به آزرا گرنجر معروف است در واقع محبوب ترین نسل هیوندا آزرا در بازار داخلی است.

تولید نسل پنجم خانواده آزرا با کد اتاق HG تا سال 2015 در کشور مبدا ادامه داشت. هیوندا در سال 2016 موفق شد تغییری در سبک و طراحی محصولات خود ایجاد کند و ظاهر کلی خودروهای خود را کمی به محصولات شرکت های اروپایی نزدیک کند.

بر همین اساس هیوندا در اکتبر 2016 نسل ششم آزرا (IG) را معرفی کرد که طراحی کاملا متفاوتی نسبت به تمامی محصولات قبلی این شرکت داشت. این خودرو که از پلت فرم مشترک با کیا اپتیما JF بهره می برد، در حال حاضر آخرین نسل گیربکس اتوماتیک محسوب می شود که با توجه به فعالیت کرمان موتور در مدل های 2018 و 2019 در بازار کشورمان نیز حضور دارد.

تعمیر گیربکس هیوندا ازرا

مشخصات فنی هیوندا آزرا

Azra IG (Azra 2019)

موتورهای مختلفی برای نسل ششم هیوندا آزرا در بازارهای جهانی در نظر گرفته شد‌ه بود. از جمله آن ها می توان به موتور 3.5 لیتری شش سیلندر خطی MPi اشاره کرد. اما به دلیل محدودیت های بازار در کشور، تنها گزینه ای که در اختیار خریداران ایرانی بود، 4 سیلندر 2.4 لیتری GDi بود. این موتور جمع و جور قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور است.

این نیرو از طریق گیربکس مجهز هیوندا می تواند در حدود 9.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت 213 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر در صد کیلومتر از دیگر مشخصات فنی هیوندا آزرا 2018 است که کرمان موتور برای بازار کشور عزیزمان عرضه کرد.

آزرا گرنجر (2014 آزرا)

هیوندا آزرا گرنجر یک موتور شش سیلندر با حجم 3 لیتر، با ظرفیت 250 اسب بخار و گشتاور 282 نیوتن متر دارد که این نیرو به وسیله گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

شتاب 0 تا 100 این سدان کره ای بسیار زیبا در 8.4 ثانیه است و مصرف سوخت آن که کمی بالا به نظر می رسد در سیکل ترکیبی 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود. حداکثر سرعت هیوندا آزرا 2012-2013 نیز 235 کیلومتر بر ساعت اعلام شد‌ه است. با توجه به قدرت موتور و نسبت قدرت به وزن 1580 کیلوگرمی این خودرو، می توان انتظار عملکرد فنی قابل قبولی از نسل پنجم هیوندا آزرای 2006 تا 2010 داشت.

مدل های هیوندا آزرا از سال 2006 تا 2010 دارای موتور 3.3 لیتری V6 با قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 304 نیوتن متر است. البته مدل 2011 این خودرو نیز علاوه بر تغییرات ظاهری مورد بازنگری فنی قرار گرفت و قدرت موتور به 260 اسب بخار و 315 نیوتن متر افزایش یافت. علاوه بر این، یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک جایگزین 5 سرعته مدل قبلی شد. شتاب 0 تا 100 در 7.9 ثانیه، حداکثر سرعت 240 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی 9.9 لیتر در 100 کیلومتر، آمار عملکرد فنی آزرا 2011 است.

در عین حال، هیوندا آزرا 2006-2010 دارای زمان 8.2 ثانیه، حداکثر سرعت 234 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت 10 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود. با توجه به آمار ارائه شد‌ه به نظر می رسد قدرت فنی آزرا تی جی مورد انتقاد صاحبان هیچ یک از مدل های آن نیست.

هزینه تعمیر گیربکس هیوندا آزرا

هزینه تعمیر گیربکس هیوندا آزرا یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو است. واقعیت این است که هزینه تعمیر چنین خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر مشکل بسیار جدی باشد، گیربکس باید کاملاً جدا شود و تعمیر شروع می شود.

تمام تلاش متخصصان ما این است که گیربکس اتوماتیک خودروی شما را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر کنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم که اگر قطعه ای قابل تعویض نباشد، آن را تعویض نکنیم. فقط با سرویس قطعات مشکل خودرو را برطرف کنیم. به طور کلی برای تعیین هزینه و پرداخت هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک، گیربکس خودروی شما باید توسط واحد تست شود و پس از شناسایی مشکل ریشه ای، پس از تایید شما، فرآیند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما را آغاز کنند.

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *