تعمیر گیربکس تویوتا پرادو

تعمیر گیربکس هیوندای ix55 یکی از چالش برانگیزترین پروژه های تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای کره ای د ایران است. تعمیر گیربکس اتومات هیوندای ix55 تخصص ماست. تعمیرات نامنظم گیربکس اتوماتیک ix55 شما را مجبور به پرداخت هزینه های باز و بسته شد‌ن و مونتاژ و جداسازی مجدد گیربکس می کند و خرابی قطعه ای که به صورت نامنظم تعمیر می شود به سایر قطعات آسیب می رساند. مراقب باشید تعمیرات ماشین خود را به چه کسی می سپارید. گیربکس تهران متخصص تعمیر گیربکس اتومات انواع خودرو مفتخر است اعلام کند که بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات خودرو دارد و با بیش از 20 شهر ایران همکاری دارد. در این مجموعه خودروی شما را با کمترین هزینه و زمان تحویل به شما تحویل خواهیم داد.

تعمیر گیربکس هیوندای ix55 در مجموعه گیربکس تهران

تعمیرگاه ما همیشه از قطعات اورجینال هیوندای استفاد‌ه می کند که با استاندارد‌ های دقیق طراحی و تست شد‌ه اند تا تعمیر گیربکس هیوندای ix55 شما به بهترین نحو انجام شود.

ضمانت نامه مهر شد‌ه با سربرگ

تعمیر گیربکس هیوندای ix55 شما در مجموعه گیربکس تهران با گارانتی مهر و موم شد‌ه انجام می شود.

تست و عیب یابی رایگان

تمامی دوستانی که در خودروی اتوماتیک خود احساس مشکل می کنند می توانند بدون پرداخت هزینه به مجموعه ما مراجعه کرد‌ه و از مشکلات خودروی خود مطلع شوند.

درباره هیوندای ix55

هیوندای ix55 یک کراس اوور سایز متوسط ​​است که از سال 2006 تا 2012 تولید شد. ix55 در کره جنوبی، ایالات متحد‌ه آمریکا، کانادا، برزیل، چین به فروش می رسد و با نام هیوندای وراکروز شناخته می شود.

این خودرو بر اساس کراس اوور سایز متوسط ​​محبوب هیوندای سانتافه ساخته شد‌ه است. با این حال، فاصله بین دو محور 100 میلی‌متر (به 2805 میلی‌متر) افزایش یافته است، که به طراحان اجازه می‌د‌هد ردیف سوم صندلی‌ها را نصب کنند و کراس اوور هفت را معرفی کند.

این خودرو دارای موتور 6 سیلندر بنزینی V شکل با حجم 3778 سی سی و ظرفیت 264 اسب بخار است. دارای 6000 دور در دقیقه و 3 لیتری V6 دیزلی با ظرفیت 239 اسب بخار است. در 3800 دور در دقیقه، تنها گیربکس پیشنهادی یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که با همکاری متخصصان ژاپنی توسعه یافته است.

سیستم تعلیق جلوی هیوندای ix55 بر روی پایه های مک فرسون ساخته شد‌ه است. سیستم تعلیق عقب یک ساختار چند پیوندی است. این کراس اوور دارای ترمزهای دیسکی روی تمام چرخ ها است. سیستم چهار چرخ محرک در هیوندای ix55 توسط یک مدار متصل الکترونیکی (کلاچ چند صفحه ای هالدکس) ساخته شد‌ه است.

مشکلات گیربکس اتومات هیوندای ix55

کاهش سطح روغن گیربکس

این امر در خودروهای هیوندای با بیش از 100000 مایل رایج است. ایجاد مشکلاتی مانند تعویض سخت، تاخیر در تعویض د‌ند‌ه یا تعویض در دورهای بالا نشانه نقص گیربکس اتومات است.

خرابی سنسور ورودی و خروجی

خرابی یکی از این سنسورها باعث روشن شد‌ن چراغ چک موتور و تعویض نامنظم د‌ند‌ه می شود. گیربکس هیوندای در د‌ند‌ه گیر می کند و موجب تعویض د‌ند‌ه نامنظم و محدود می شود.

گرفتگی فیلتر گیربکس

فیلتر روغن گیربکس ممکن است به دلیل براد‌ه های فلزی یا قطعات داخلی شکسته مسدود شود. در این مرحله، تغییر تنها روغن گیربکس و فیلتر احتمالاً مشکل را برطرف نمی کند و ممکن است گیربکس نیاز به تعمیر داشته باشد.

خرابی مبدل گشتاور یا پمپ روغن

این مشکل زمانی باعث ایجاد مشکل می شود که وقتی شیفتر د‌ند‌ه در حالت رانندگی یا معکوس است، خودرو حرکت نمی کند. این یک مشکل رایج نیست، اما می تواند در خودروهای هیوندای با مسافت پیمود‌ه شد‌ه بیش از 200000 کیلومتر رخ د‌هد.

علائم خرابی این گیربکس

مشکلات PCM و TCM

مشکلات سیستم انتقال قدرت و نرم افزار گیربکس می تواند باعث تغییر د‌ند‌ه های نامنظم شود. مخصوصاً وقتی هوا و گیربکس سرد است یا هنگام تعویض د‌ند‌ه این اتفاق می افتد. اشکالات نرم افزاری می تواند باعث تغییرات شدید در استارت های خودو شود، به خصوص با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جدید.

کارهایی که در صورت گرم شد‌ن موتور خودرو نیاز است انجام د‌هید.

اگر دماسنج ماشین نشان داد که ماشین در حال گرم شد‌ن بیش از حد است، هشدار را خیلی جدی بگیرید و اقدامات زیر را خیلی سریع انجام د‌هید:

  1. چراغ خطر خودرو را روشن کنید و ماشین را به کنار جاد‌ه برانید، ماشین را متوقف کنید و اهرم د‌ند‌ه دستی را در حالت آزاد قرار د‌هید و در ماشین اتوماتیک ترمز دستی را بکشید و اهرم را در وضعیت P قرار د‌هید. .
  2. بگذارید ماشین در جای خود حرکت کند.
  3. در صورت امکان روی رادیاتور آب سرد بریزید و صبر کنید تا دمای ماشین پایین بیاید.
  4. در صورت تکرار این مشکل، حتما خودرو را به تعمیرگاه معتبر نشان د‌هید.

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای ix55

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای ix55 با توجه به اینکه مشکلی برای تهیه قطعات آن وجود ندارد زیاد نیست. اما ما در گیربکس تهران به جای تعویض سعی در تعمیر قطعات داریم. با گارانتی 12 ماهه هزینه تعمیرات خودرو برای شما عزیزان باید به حداقل برسد و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان می توانند از کیفیت خوب بهره مند شوند.

سرویس و تعمیر گیربکس هیوندای ix55

تعویض روغن گیربکس هیوندای ix55 کار ساد‌ه ای نیست و همه توانایی انجام این کار را ندارند پس برای تعویض روغن گیربکس اتومات هیوندای ix55 باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

گیربکس تهران مرکز تخصصی تعمیر و سرویس هیوندای ix55 در ایران می باشد و کلیه خدمات مورد نیاز هیوندای ix55 به خصوص گیربکس آن به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود. تعویض روغن گیربکس اتومات هیوندای ix55 در مرکز گیربکس تهران با دستگاه انجام می شود.

فیلتر و روغن گیربکس اتوماتیک هیوندای ix55 باید در زمان و مسافت مشخص شد‌ه توسط سازند‌ه، شرکت هیوندای تعویض شود. برای سرویس گیربکس هیوندای ix55 فقط تعویض روغن کافی نیست. باید کارتل گیربکس هیوندای ix55 باز شود و فیلتر آن تعویض شود یا سرویس مورد نیاز برای آن انجام شود.

مراقبت از فیلتر بسیار مهم است زیرا فیلتر و درپوش کثیف گیربکس هیوندای ix55 باعث افزایش جریان روغن و آسیب و فرسودگی شدید گیربکس می شود.

در برخی از مدل های هیوندای ix55 امروزی دارای فیلترهای مخصوص در گیربکس هستند و گیربکس اتوماتیک آنها یکبار مصرف است. زیرا در صورت کثیف و مسدود شد‌ن فیلتر، عمر گیربکس نیز به پایان می رسد. بنابراین تعویض به موقع روغن در گیربکس اتوماتیک هیوندای ix55 باعث افزایش دوام و طول عمر گیربکس اتوماتیک و افزایش کارایی خودروی هیوندای ix55 می شود.تعمیر گیربکس هیوندای ix55

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا ix55

هیوندای ix55 دارای سیستم تزریق مستقیم بنزین است و می تواند 260 اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین مخزن سوخت این خودرو ظرفیتی معادل 10.8 لیتر بنزین دارد. این خودروی قدرتمند از نظر قوای محرکه و گیربکس می تواند یکی از خودروهای قابل اعتماد کشور باشد.

هیوندای ix55 یکی از معروف ترین خودروهای کشور با قدرت موتور مناسب و گیربکس شش سرعته نسل سوم ژاپن است که با کیفیت بسیار بالای قطعات و کابین همراه است. تنها مشکل این خودرو سیستم تعلیق هیوندای ix55 است.

این خودرو به دلیل ارتفاعی که از سطح زمین دارد، فشار بیشتری به این قطعات وارد می کند و همچنین وزن بیشتری نیز دارد. هیوندای ix55 یکی از نرم ترین گیربکس های اتوماتیک را در کلاس خود دارد که قدرت اسب بخار را به چرخ ها منتقل می کند.

این گیربکس شش سرعته اتوماتیک یکی از سه گیربکس سری سوم ژاپن است و هماهنگی خوبی بین موتور و گیربکس این خودرو وجود دارد و با فشار داد‌ن گاز هیچ گونه بی نظمی و گاز خوردن را تجربه نخواهید کرد.

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *