تعمیر گیربکس اسپورتیج

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک باتوجه به نوع گیربکس مورد استفاد‌ه و تعمیر آن متفاوت است. بنابراین هزینه اولیه تعمیر گیربکس پس از بررسی دقیق میزان آسیب دیدگی گیربکس توسط کارشناسان تعیین می شود. در این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم که تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر هزینه دارد؟

هنگام خرید خودرو، احتمالاً به دنبال خودرویی هستید که خراب نشود و هزینه های نگهداری شما حداقل باشد. با این حال، همیشه این چیزی نیست که بتوانید قبل از خرید بدانید. به طور کلی تعمیر مشکلات گیربکس هزینه بالایی دارد. اما با توجه به عوامل متغیری هزینه تعمیر گیربکس اتومات نوسان دارد. با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می توانید استعلام دقیق قیمت را بگیرید.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

چراغ موتور را بررسی کنید:

در حالی که این چراغ لزوماً به این معنی نیست که شما مشکل گیربکس دارید، اما می تواند به شما بگوید مشکلی وجود دارد. سنسور جریان هوا بد یا مشکل در شمع‌های شما ممکن است تنها نشانه‌ای از وجود مشکل باشد.

لغزش دنده:

یک مشکل بزرگ زمانی است که چرخ دنده شما لیز می خورد. این یکی از مهمترین وظایف گیربکس است. هنگامی که گیربکس شما از کار بیفتد، می تواند به حالت خنثی سقوط کند و توانایی شما در کنترل شتاب را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. ممکن است ماشین شما احساس کند که باید به حرکت درآید. تعمیر گیربکس لغزنده نیز می تواند گران باشد، بنابراین تعمیر گیربکس لغزنده چقدر هزینه دارد؟ با مراجعه مراکز تعمیر گیربکس اتومات در تهران می توانید جواب تمام سوالات خود را بگیرید.

نشت روغن:

وسیله نقلیه شما هرگز نباید روغن را به وضوح نشت کند. اگر اینطور باشد مشکلی وجود دارد. روغن گیربکس معمولا قرمز رنگ است و بوی مطبوعی دارد. اگر نشتی وجود داشته باشد، معمولاً در وسط ماشین است. این ممکن است به دلیل مشکل مهر و موم یا واشر باشد، اما همچنین ممکن است ترک در محفظه گیربکس شما یا آسیب به محفظه روغن باشد. همیشه خوب است این مورد را بررسی کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در حال حاضر بسته به نوع گیربکس و نوع خودرو متفاوت است . با توجه به تحریم های اعمال شد‌ه در سال های اخیر، هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر هزینه دارد

گیربکس ها یکی از اجزای اصلی سیستم انتقال قدرت خودرو هستند.

اگر به موقع مشکل گیربکس را پیدا کنید، هزینه تعمیر آن بسیار پایین است، اما اگر مشکل گیربکس خودروی خود را دیر پیدا کنید و با متخصصان تعمیر گیربکس اتومات در تهران تماس نگیرید، گیربکس شما می تواند با مشکلات زیادی روبرو شود که برای شما هزینه زیادی خواهد داشت.

ساختار داخلی گیربکس های اتوماتیک پیچید‌‌ه تر از ساختار داخلی گیربکس های دنده ای است. گیربکس اتومات با تجزیه و تحلیل قدرت موتور و سرعت خودرو، به طور خودکار عملیات تعویض دنده را انجام می دهد که به راننده خودرو کمک می کند تا با آرامش رانندگی کند.

سیستم های گیربکس اتوماتیک امروزه توسط اکثر خودروسازان مطرح جهان استفاد‌ه می شود. اما اجزای اصلی گیربکس اتوماتیک عبارتند از: دنده هایی که گیربکس را به چرخ های خودرو متصل می کند، مبدل گشتاور، پمپ روغن، سنسور داخلی و کامپیوتری که گیربکس را کنترل می کند. اما باید توجه داشت که گاهی اوقات در برخی از گیربکس های اتوماتیک از دو گشتاور استفاد‌ه می شود که دلیل این امر تعویض دنده سریعتر و بهتر است.

به دلیل پیچیدگی و حساسیت، گیربکس های اتوماتیک اغلب هزینه تعمیر بیشتری نسبت به گیربکس های دستی دارند، زیرا تعمیر آنها زمان بیشتری می برد.

هزینه عیب یابی و تعمیر گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتومات یکی از سوالات متداول صاحبان خودرو می باشد. واقعیت این است که هزینه تعمیر گیربکس اتومات به عوامل زیادی بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر مشکل بسیار جدی است، گیربکس باید کاملاً جدا شود و تعمیر شروع شود (البته پس از تأیید شما). تمام تلاش متخصصان ما این است که گیربکس اتوماتیک خودروی شما را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه تعمیر کنند.

ما تمام تلاش خود را می کنیم، اگر قطعه ای نیاز به تعویض نداشت، آن را تعویض نمی کنیم و فقط با سرویس قطعه مشکل گیربکس را برطرف می کنیم.

به طور کلی برای تعیین هزینه و قیمت تعمیر، باید در مراکز تعمیر گیربکس اتومات در تهران گیربکس خودروی شما با دستگاه تست شود و پس از مشخص شدن مشکل ریشه ای، پس از تایید شما، مراحل تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز می شود.

با توجه به افزایش و نوسان قیمت قطعات و همچنین تفاوت قیمت برای گیربکس های مختلف، نمی توانیم قیمت دقیقی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ارائه دهیم. به همین ترتیب، میزان و نوع آسیب نیز می تواند بر برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تأثیر بگذارد.

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *