ویژگی های بهترین تعمیرگاه های تعمیر گیربکس اتوماتیک چیست؟

همانطور که می دانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران باید سرویس مورد نظر را در مجموعه ای مطمئن و خوش نام انجام داد. تعمیر گیربکس های اتوماتیک نیاز به مهارت و تجربه دارد. به طور کلی لازم است در مورد مشخصات و ویژگی های گیربکس های اتوماتیک اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در مورد انتخاب یک تعمیرگاه خوب گیربکس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم در مورد مواردی که به گیربکس آسیب می زند و چند ویژگی بهترین تعمیرگا تعمیر گیربکس اتوماتیک اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. اگر گیربکس به درستی استفاده شود، خواهید دید که این قطعات مدت زمان زیادی دوام می آورند.

خدمات تعمیر گیربکس

اما در کل اگر به توصیه ها توجه نکنید، می بینید که گیربکس ممکن است از کار بیفتد. هنگام رانندگی با گیربکس اتوماتیک بهتر است خودتان دنده را عوض نکنید. بهتر است در حالت N رانندگی نکنید حالت N در خودروهای با گیربکس اتوماتیک مانند حالت خنثی است. اگر در سراشیبی رانندگی می کنید، فکر نکنید با پاکسازی خودرو، بنزین کمتری مصرف می کنید، به گیربکس اتوماتیک خودرو آسیب می رساند. وقتی می خواهید گاز بدهید بهتر است دنده را در حالت D قرار ندهید نباید پدال گاز را فشار دهید و ماشین را در حالت D قرار دهید با این کار خیلی زود باید گیربکس اتوماتیک را تعمیر کنید. تا توقف کامل خودرو را پارک نکنید. انجام این کار زودتر باعث درگیر شدن گیربکس خودرو می شود.

خدمات دور‌ه ای تعمیر گیربکس

گیربکس هم مثل هر قسمت دیگری نیاز به سرویس و بررسی دور‌ه ای دارد، حتما هر از چند گاهی این کار را انجام دهید. تعمیرگا‌ه های خودرو و همچنین بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی این مراکز را متخصص بود‌ه و خدمات تعمیر را به درستی انجام می دهند.

کار مکانیک خودرو استفاد‌ه از مهارت های فنی و توانایی های مناسب عیب یابی و حل مسئله است. افرادی که در مشاغل مکانیکی کار می کنند شخصیت متعهد و مسئولیت پذیری دارند. در کارهای مکانیکی، انباشت تجربه بسیار مهم است.

افرادی که به عنوان مکانیک خودرو کار می کنند باید بتوانند به خوبی با مردم ارتباط برقرار کنند زیرا هسته اصلی کار آنها ارائه خدمات است. این کار زمانی اتفاق می افتد که کار باکیفیت با استفاده از قطعات مناسب و باکیفیت همرا‌ه باشد و تحویل خودرو به موقع به مشتری و محاسبه قیمتی که می خواهید از مشتری بگیرید بسیار موثر است.

در گذشته با شنیدن نام مکانیک اولین چیزی که به ذهن می رسد شاگردی در گاراژ است و با مشاهد‌ه و تمرین می توانید در یک رشته حرفه ای شوید. اما با پیشرفت قطعات خودرو و اتوماسیون آنها، تعمیرات خودرو باید به شکل حرفه ای تری انجام شود.

ویژگی های مکانیک گیربکس ماهر

– امکان تشخیص سریع مشکل

– مهارت فنی بالایی دارد

– مدیریت صحیح

آشنایی با تکنولوژی های روز

– تمیزی محیط کار

-تجربه کاری

– گارانتی و تضمین کار

گیربکس

تعمیر گیربکس CVT

گیربکس CVT یک گزینه محبوب در خودروهای مدرن است، اما بسیاری از رانندگان احساس می کنند که این ویژگی ذکر شد‌ه و در تاریکی رها شد‌ه است.

گیربکس CVT چیست؟

CVT مخفف Continuously Variable Transmission است و این گیربکس ها نوعی گیربکس تک سرعته اتوماتیک هستند. عموماً این گیربکس ها در خودروهای کوچکتر نصب می شوند. اگرچه استفاد‌ه از آنها منحصر به این گرو‌‌ه نیست. گیربکس‌های CVT ساختار نسبتاً ساده‌ای دارند که می‌تواند به قابلیت اطمینان آنها کمک کند و می‌تواند اقتصادی‌تر از یک گیربکس اتوماتیک معمولی باشد.

CVT در تعدادی از برندها رایج است. اما بویژ‌ه تویوتا، نیسان و هوندا از طرفداران پر و پا قرص این نوع گیربکس هستند. CVT ها گیربکس های نسبتا ساد‌ه ای هستند، گیربکس هایی که برای قابلیت اطمینان و کاربردی بودن طراحی شده اند.

CVT چگونه کار می کند

همانطور که گفته شد، در گیربکس های سنتی نسبت قطر دند‌ه نسبت به محور چرخ، نسبت دند‌ه و توان خروجی را تعیین می کند. اکنون در گیربکس های CVT تمامی دند‌ه ها برداشته شد‌ه و به جای آن یک قرقر‌ه به محور محرک یا به محور چرخ ها متصل می شود. و این دو سکه توسط یک تسمه به یکدیگر متصل می شوند. هر یک از این قطب ها دارای دو مخروط است. که با نزدیک شدن و دور شدن از یکدیگر، قطر پولی مورد نظر را کم یا زیاد می کنند.

گیربکس

بهترین تعمیرگا‌ه گیربکس اتوماتیک

عوامل مختلفی وجود دارد که در کنار هم می تواند شما را بین تعمیرگا‌ه های تعمیر گیربکس اتوماتیک  در تهران خوب یا بد تشخیص دهد. از جمله این عوامل می توان به در دسترس بودن ابزار مناسب، دانش فنی بالا و استفاده از قطعات اصلی اشاره کرد.

تعدادی از بهترین تعمیرگا‌ه های گیربکس اتوماتیک در تهران

خدمات اتومبیل دقیق

تعمیرگا‌ه تخصصی غلامی

گیربکس اتوماتیک و تعمیرگا‌ه تخصصی آلفا

 

 

 

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *