ویژگی های تعمیرگاه گیربکس در تهران

در این مقاله قصد داریم در مورد مواردی که به گیربکس آسیب می زند اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. اگر از گیربکس به درستی استفاده کرده باشید، متوجه می شوید که این قطعات عمر بسیار طولانی دارند.
اما در کل اگر به نکات توجه نکنید متوجه می شوید که گیربکس شما ممکن است آسیب ببیند. هنگام رانندگی با گیربکس اتوماتیک بهتر است راننده دنده را عوض نکند. بهتر است در وضعیت N رانندگی نکنید، وضعیت N در خودروهای گیربکس اتوماتیک همان حالت خلاص در اتومبیل های دنده دستی است.
وقتی می خواهید شتاب بگیرید بهتر است دنده ها را در حالت D قرار ندهید. نباید پدال گاز را فشار دهید و ماشین را در حالت D قرار دهید. با این کار، به زودی باید گیربکس اتوماتیک را تعمیر کنید. خودرو را تا توقف کامل در پارک قرار ندهید. اگر این کار را زودتر از موعد انجام دهید، باعث خرابی گیربکس ماشین می شود.

ویژگی های تعمیرگاه گیربکس در تهران
خدمات دوره ای

گیربکس هم مثل هر قسمت دیگری نیاز به سرویس و بررسی دوره ای دارد، این کار را هر چند وقت یکبار فراموش نکنید شما می توانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران به تعمیرگاه های معتبر در این استان مراجعه نمائید.
تعمیرگاه‌های خودرو مانند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها تصور کرد که برخی کارشناسان در این شرکت‌ها کار می‌کنند و خدمات تعمیر خودرو و تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران را به درستی انجام می‌دهند. کار مکانیکی شامل استفاده از مهارت های فنی و توانایی خوب در عیب یابی و حل مشکلات است. افرادی که در این شغل کار می کنند افرادی متعهد و مسئولیت پذیر هستند. در مهندسی مکانیک داشتن تجربه بسیار مهم است.
افرادی که در مکانیک خودرو کار می کنند باید بتوانند به خوبی با مردم ارتباط برقرار کنند زیرا اساس کار آنها ارائه خدمات است.
این کار زمانی اتفاق می افتد که با استفاده از قطعات خوب و با کیفیت کار با کیفیتی انجام شود و تحویل خودرو به موقع به مشتری و محاسبه قیمتی که می خواهند از مشتری دریافت کنند بسیار موثر است.
در دنیای قدیم به محض شنیدن نام مکانیک اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند شاگرد یک تعمیرگاه است و با تماشا و کار می توانند در این کار متخصص شوند. اما با پیشرفت قطعات خودرو و اتوماسیون آنها، تعمیرات خودرو باید حرفه ای تر انجام شود.

ویژگی های مکانیک گیربکس

– امکان تشخیص سریع مشکل
-دارای مهارت فنی بالا
– مدیریت صحیح
آشنایی با تکنولوژی روز
– آشنایی با محیط کار
– تجربه کاری
– ضمانت کار و تضمین

ویژگی های تعمیرگاه گیربکس در تهران
تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

گیربکس CVT یک گزینه محبوب در خودروهای امروزی است، اما بسیاری از رانندگان این ویژگی را نادیده گرفته و در تاریکی رها می کنند.

گیربکس CVT چیست؟

CVT مخفف گیربکس متغیر و پیوسته است و گیربکس ها از نوع گیربکس تک سرعته هستند. عموماً این گیربکس ها در خودروهای کوچک نصب می شوند.
اگرچه استفاده از آنها منحصر به این گروه اتومبیل ها نیست. گیربکس‌های CVT ساختار نسبتاً ساده‌ای دارند که می‌تواند به قابلیت اطمینان آنها کمک کند و می‌تواند اقتصادی‌تر از یک گیربکس اتوماتیک معمولی باشد.
CVT ها در تعدادی از ساخت ها رایج هستند. اما بویژه تویوتا، نیسان و هوندا از طرفداران پر و پا قرص این نوع گیربکس هستند. CVT ها گیربکس های اتوماتیک، گیربکس هایی هستند که برای قابلیت اطمینان و کاربردی بودن طراحی شد‌ه اند.
CVT چگونه کار می کند
همانطور که گفته شد، در گیربکس های سنتی، نسبت قطر دنده متصل به موقعیت چرخ ها، نسبت دنده و قدرت خروجی را تعیین می کند.
حال در گیربکس های CVT تمامی دنده ها برداشته شده و به جای آن ها یک قرقره به موقعیت راننده یا موقعیت چرخ ها متصل می شود. و این دو سکه توسط یک تسمه به یکدیگر متصل می شوند.
هر یک از این قطب ها دارای دو مخروط است. که با دور شدن و نزدیک شدن به یکدیگر قطر مورد نظر سکه را کم یا زیاد می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *