ویژگیهای تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومبیل های خارجی

تاپ ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک وسایل نقلیه خارجی و چینی میبایست به ویژگیهای زیر مجهز گردد:
  • دارای کادری متخصص و مجرب
  • ما سیستم ها و تجهیزات مورد نیاز برای سرویس و تعمیر جعبه هایی مانند دیاگ را داریم
  • در صورت لزوم از قطعات اصلی برای تعویض قطعات استفاده کنید
  • برای تعویض روغن گیربکس از روغن گیربکس اصل و با کیفیت استفاده کنید
  • ما خدمات را با ضمانت و گارانتی ارائه می دهیم
  • ارائه مشاوره تخصصی در زمینه سرویس و تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی

تعمیر گیربکس اتومبیل های خارجی

ادامه مبحث فوق تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران آن را واکاوی مینمائیم.

سال های اخیر خودروهای خارجی و چینی توانسته اند سهم زیادی از فروش را در بازارهای بین المللی به خود مختص کنند. در ایران وسایل نقلیه خارجی یا چینی به دلیل تکنولوژی روز و قیمت مناسب، بخش زیادی از بازار فروش خودرو در ایران را به خود اختصاص داد‌ه اند. در خودروهای چینی از گیربکس اتوماتیک برای هماهنگی و رقابت با سایر خودروهای دنیا استفاده می شود. گیربکس ها بر اساس تکنولوژی روز تولید میگردند اما هنوز نظرات متضاد زیادی در مورد کیفیت و کارایی در دنیا وجود دارد.
خودروهای چینی و خارجی نیز مانند دیگر خودروهای موجود در بازار به دلایل مختلف خراب می شوند و این خرابی خودروهای چینی چیزی بیشتر از خودروهای لوکسی مانند بنز و بی ام و است. تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی یکی از دسته بندی های اصلی تعمیر و نگهداری خودروهای چینی است.

ویژگیهای تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومبیل های خارجی

چگونگی تعمیر گیربکس اتوماتیک درتعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومبیل های خارجی

گیربکس اتوماتیک به دلیل کارکرد مداوم بیش از هر قسمت دیگر خودرو در معرض تصادف و آسیب است و تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک در رده سرویس و تعمیرات عمده خودروهای چینی قرار می گیرد. تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی چینی امری خاص است و باید با توجه به نوع و میزان آسیب وارده به گیربکس انجام شود.
جهت تعمیر گیربکس در صورتی که علت خرابی گیربکس معلوم گردد

نیازی به خارج کردن کامل گیربکس برای بررسی خرابی نمیباشد تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران این کار را انجام میدهد اما اگر علت واقعی خرابی گیربکس مشخص نگردد گیربکس وسائط نقلیه باید به طور کامل از ماشین جدا شوند و قسمت های مختلف آن بررسی شود تا بتوان با فرم صحیح مشخص نماید کدام قطعات آسیب دیده اند.

نکات مهم در تعبیه گیربکس و ویژگیهای تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومبیل های خارجی

نکته حائز اهمیت در هنگام درآوردن گیربکس از خودرو، در تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران توجه به اتصال گیربکس اتوماتیک به سایر قسمت های خودرو از نکات مهم میباشد، در صورتی که اتصال به درستی جدا نشود، جدا از این که خود گیربکس مشکل دیگری دارد. هنگام برداشتن گیربکس نیز ممکن است قطعاتی از خودرو آسیب ببینند، مشکلاتی وجود دارد و ایرادات کوچکی در قطعات خودرو ظاهر می شود، ممکن است این خرابی های کوچک در ابتدا قابل مشاهده نباشند اما پس از مدت ها باعث آسیب دیدن خودرو میگردنند.
تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در صورتی که طبق فرآیند و محصول اولیه انجام شود نتیجه مناسب و خوبی خواهد داشت. یکی از مواردی که باید سریعا تعمیر شود نشتی روغن در گیربکس است زیرا این مشکل در اتصال سیستم لوله انتقال گیربکس است که در صورت عدم تعمیر صحیح باعث خرابی زیادی در آن می شود. گیربکس اتوماتیک رفع آن به زمان و پول نیاز دارد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

خودروهای چینی در سال های اخیر مسیر طولانی را طی نموده اند و توانسته اند خودروهایی مدرن و باکیفیت مشابه برندهای قدیمی خودرو تولید کنند. خودروهای چینی یا خارجی بسته به نوع خودرو از انواع گیربکس اتوماتیک یا دستی استفاد‌ه مینمایند که در حال حاضر دارای گیربکس اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک هستند. تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران دارای امکانات مناسبی جهت تعمیر این وسیله در اختیار دارد.

گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی

گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی مانند سایر خودروهای دنیا اتوماتیک بوده و با توجه به نوع خودرو پنج سرعته، شش سرعته و هفت سرعته است. بر اساس نوع خودرو، هدف از ساخت خودرو و نوع برند خودرو، از نسل های مختلف گیربکس اتوماتیک در خودروهای چینی استفاده می شود. همین امر در مورد تفاوت هزینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک چینی نیز صدق می کند.
برای رفع انواع مشکلات و خرابی گیربکس خودروی چینی خود هم اکنون با مشاوران ما در تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران تماس حاصل نمائید.

ویژگیهای تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومبیل های خارجی

بهترین نمایندگی خودرو برای خودروهای چینی

تعمیر هر گیربکس بسیار خاص است و به همین دلیل با توجه به اهمیت تعمیر گیربکس خودروهای چینی، نمایندگی خودروهای چینی در تهران و شهرستان ها باید توسط فردی با دانش کافی و به روز و با تجربه بالا انجام شود. ایران مانند هر کشور دیگری در جهان تعمیرگاهی را ایجاد کرده و در ساخت گیربکس های اتوماتیک چینی تخصص دارد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی

ساخت گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی با توجه به نوع برند خودرو متفاوت است، برندهای مختلفی در حال حاضر در حال تولید خودروهای چینی در بازار هستند که در بازار خودرو کشورمان نیز موجود است، هر کدام از این برندها با توجه به ترکیب ماشین های آنها از گیربکس های اتوماتیک مختلفی استفاد‌ه می شود، اگرچه از نظر ساختار کلی شبیه به هم هستند، اما با توجه به سیستم کلی مورد استفاده در خودروها، از نظر سوخت، سیستم الکتریکی و ارتباط متفاوت هستند. همین امر در مورد تفاوت هزینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک چینی نیز صدق می کند.

تعمیرات بروز گیربکس وسائط نقلیه خارجی 

حالت های مختلف گیربکس ها به صورت اتوماتیک و دستی میباشند.

که مدل دستی جزو اولینها و نخستین مدل جعبه دنده ها بود که از آن بهره میبردند

اینگونه بود که با ساخت گیربکس های اتوماتیک تحولی شگرف و بزرگ در نحوه ای کار وسایل نقلیه ایجاد گردید میتوان گفت شاکله گیربکس های اتوماتیک خیلی پیچیده‌تر از گیربکسهای دستی میباشد.

بدین صورت باعث ایجاد راندن ماشین با لذت و راحتی بیشتر میشود

که این امر در همه ای وسائط نقلیه بسیار شیک و دارای هزینه ای گزاف که بدین صورت انجام میپذیرد شامل گیربکس های اتوماتیک میباشد که گیربکس های اتوماتیک نیز دارای برندهای متنوعی می باشد و از بروزترین و نوترین انواع گیربکس ها در وسایل نقلیه خارجی و چینی بهر‌‌ه مند میشوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *