بهترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران کدامند

افراد زیادی میخواهند بدانند بهترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران کدامند. افرادی است که قصد خرید خودرو با گیربکس دستی را ندارند و به دنبال بهترین خودروهای دنده اتوماتیک در بازار ایران هستند تا بتوانند بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند.
یکی از کلی ترین و گسترده ترین تفاوت های خودروهای امروزی در نوع گیربکس و سرعت، خودکار بودن آنهاست.
شاید در بازار ایران آپشن هایی وجود داشته باشند که تفاوت خاصی بین گیربکس دنده ای و نسخه اتوماتیک نداشته باشند اما در بیشتر موارد اینطور نیست.

خودروی اتوماتیک از انعطاف و ترکیب بهتری در قسمت های فنی و مکانیکی بهره می برد. علاوه بر این به راحتی می توان حدس زد که نسخه اتوماتیک دارای امکانات و قابلیت های بیشتری است و از نظر ایمنی و استحکام بدنه نسبت به نسخه معمولی خود قویتر و البته گرانتر است.

چندین مدل داخلی و خارجی در ایران که با توجه به قیمتشان جزو محبوب ترین و بهترین دستگاه های اتوماتیک بازار هستند را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

 

 Quick Plus

اولین گزینه در لیست بهترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران، خودروی داخلی شرکت سایپا است. بله درست است که محصولات داخلی این شرکت از کیفیت بالا و خوبی بهره نمی برند. اما در این بین شاید بتوان کویک را تنها مدلی دانست که بتوان آن را به فردی برای خرید خودروی ایرانی توصیه کرد. همچنین در صورت ایجاد مشکل در گیربکس اتومات این خودرو می توان برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران به راحتی اقدام کرد.

بهترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران کدامند

برلیانس H330

این مدل برلیانس شبیه مدل دیگرش برلیانس H320 است. این دو خودرو از نظر آپشن ها یا حتی چهر‌ه آنها از زاویه جلو تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها نکته قابل توجه این است که H330 در کلاس سدان و H320 در کلاس هاچ بک ساخته شده است. دلیل قرار گرفتن H330 در لیست بهترین خودروهای اتوماتیک عمدتا به دلیل ظاهر شیک و زیباتر این مدل نسبت به همتای هاچ بک آن است.

در واقع طراحی هاچ بک برلیانس به دلیل شکل عجیب این خودرو و صندوق عقب جمع و جور آن که با جلوی کشیده خودرو در تضاد است، حس خوبی ایجاد نمی کند.
برلیانس H330 که در سال 94 وارد ایران شد و بعد وارد خط تولید شد، به جای تسمه دندانه دار از زنجیر دندانه دار استفاده می کند.

همچنین در این چند سال اکثر مالکان این خودرو از کیفیت و عملکرد گیربکس اتوماتیک آن راضی هستند. لازم به ذکر است که برلیانس H330 کیفیت قطعات و کابین چندان بالایی ندارد اما در جدیدتر نسخه هایی که 4 سال پیش عرضه شدند، گیربکس بهبود یافته و تفاوت نسخه سریع و اتوماتیک کاملاً مشهود است. برای سرویس این خودرو می توانید به مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران مراجعه کنید.

باسترن B30

این لیموزین باکیفیت تمامی مدل های داخلی و خارجی هم کلاس را در بازار داخلی به چالش می کشد. باسترن B30 ظاهری بسیار شکیل و زیبا دارد. در نگاه اول می توان آن را با یک خودروی آلمانی بسیار گران قیمت یا حتی رنو تالیسمان اشتباه گرفت! دلیل آن این است که این محصول زیر نظر مهندسان آلمانی و بر اساس برخی مدل های فولکس واگن طراحی و تولید شد‌ه است.
باسترن B30 از راحتی و ایمنی خوبی بهره می برد و در تست تصادف موفق به کسب استاندارد 5 ستاره شد. عملکرد گیربکس آن نیز نسبت به رقبایی مانند برلیانس H330 بهتر است. این خودرو شتاب اولیه بالایی ندارد و متاسفانه به دلیل محدودیت توزیع بازار خوبی برای تعمیرات و قطعات یدکی آن وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست در مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می توان به راحتی این قطعات را پیدا کرد.

بهترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران کدامند

هیوندای i20

پس از ارائه بهترین خودروهای اتوماتیک به یکی از موفق ترین مدل های ایران و جهان می پردازیم. یکی از زیباترین خودروهای هاچ بک کلاس متوسط ​​بازار که تقریباً یک دهه است در کشور عرضه شد‌ه است، هیوندای i20 نام دارد.
پس از اینکه اولین نسخه های وارداتی به نتایج خوبی نرسیدند، نسل دوم و نسخه دوم توسط کرمان موتور مونتاژ و راهی بازار شدند.

هیوندای i20 جدید توسط یک گرو‌ه آلمانی طراحی شد‌ه و این چهر‌ه جدید حدود 3 سال پیش توسط گروهی از واردکنندگان ایرانی به آپشن های اضافی مجهز شد و امروز‌ه این مدل i20 آپشنال نامید‌ه می شود.

هیوندای i20 از کیفیت ساخت و عایق خوبی برخوردار است و با وجود هاچ بک بودن، ظرفیت کابین زیادی را در اختیار مسافران قرار می دهد. مصرف سوخت این خودرو زیر 7 لیتر در 100 کیلومتر است، که هیوندای i20 را به یکی از اقتصادی ترین خودروهای بازار ایران تبدیل می کند.
اگرچه شتاب اولیه عالی و امکانات رفاهی و لوازم جانبی کمتری نسبت به سایر رقبا ندارد، اما گزینه مناسبی برای استفاده روزمره و عادی شهری به حساب می آید. در مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می توانید برای تست و تعمیر این خودرو اقدام کنید.

کیا سراتو

این خودرو در سال 1995 باز طراحی شد و ظاهر و شکل چراغ های آن تغییر کرده است. از نظر راحتی و ایمنی با حفظ المان های قبلی چندین آپشن جدیداز جمله سه حالت رانندگی، گرمکن صندلی و فرمان، صندوق عقب هوشمند اضافه شد. کیا سراتو با موتور 2000 سی سی و گیربکس 6 سرعته عرضه می شود و کیفیت ساخت و سیستم تعلیق خوبی دارد.

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *