گیر بکس کیا اسپورتیج

گیر بکس کیا اسپورتیج از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده میکند، که ممکن است مسافت پیمود‌ه شد‌ه سوخت یک CVT را نداشته باشد.

اما ارزش ندارد آن بند لاستیکی بزرگی که خودرو را در کنار هم نگه می دارد، نداشته باشد.

تجهیزات ایمنی فعال مانند:ترمز اضطراری خودکار در همه به جز SX که استاندارد است اختیاری است.گیربکس نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند تا بتوانید با توجه به شرایط رانندگی کنید.

گیر بکس کیا اسپورتیج÷

مشکلات انتقال کیا اسپورتیج 2021

ممکن است شامل جابجایی آهسته، صدای سوت کشیدن هنگام شتاب گیری، احساس لرزش یا سوت زدن یا بوی سوختگی در زیر کاپوت باشد.هر سه مدل کیا که در دسته بندی های کلیدی بر اساس نظرات مشتریان رتبه پایینی دارند، امتیازات قابل اطمینان پیش بینی شده را کسب کردند.

این برند یک جعبه دند‌ه جدید با متغیر پیوسته (CVT) را به جدیدترین Forte و Soul اضافه کرد که داری مشکلات اساسی است.

این بررسی ها نشان می دهد که کیا اسپورتیج دوام و کیفیت کافی دارد.کیا اسپورتیج فروخته شد‌‌ه در ایالات متحد‌‌ه قطعا مشکلات خود را دارد.

در برخی موارد، خرابی موتور به دلیل یاتاقان های معیوب موتور بود، در برخی دیگر، نشت مخزن روغن باعث نشت روغن اضافی و در نتیجه کمبود روغن می شد که کل موتور را از بین می برد.

اما این موارد ناآگاهانه و یک شبه ایجاد نمی شوند و اگر طبق شرایط تعیین شد‌ه از سوی کیا به سرویس دوره ای خودرو مراجعه کرده اید، این موارد در همان ابتدا شناسایی و با هزینه ای بسیار کمتر رفع می شوند.دیگر نگران خرید خودروی جدید کیا نباشید.

کیا اسپورتیج یکی از قابل اعتمادترین مدل های این برند است و می توانید انتظار داشته باشید که 200000 مایل یا بیشتر دوام بیاورد.

مالکانی که به SUV های خود عشق و مراقبت زیادی می دهند، می توانند انتظار داشته باشند که آنها برای مدت طولانی دوام بیاورند.

این موتور 240 اسب بخار دارد.در6000 هزار دور در دقیقه (237 اسب بخار با awd). مهمتر از آن، گشتاور 260 پوند فوت از 1450 دور در دقیقه تا 3500 دور در دقیقه در دسترس است.

ماشین کیا اسپورتیج 2.0 CRDi 2020 با گیربکس دستی و اتوماتیک. محدود کننده سرعت را طبق دفترچه راهنمای کاربر برای سرعت 30 مایل در ساعت تنظیم کنید.

در سرعت 28 مایل در ساعت، بی میلی محسوس برای شتاب گیری وجود دارد، اما به آرامی ادامه می یابد.

بدون شتاب 30 مایل در ساعت گیربکس های تعمیرگیربکس اتوماتیک در تهران CVT به انداز‌‌ه گیربکس های اتوماتیک سنتی دوام می آورند . یک CVT معمولی حداقل 100000 مایل عمر دارد.

گیر بکس کیا اسپورتیج چقدر عمر می کنند؟

انتقال کیا اسپورتیج به طور متوسط ​​بین 100000 تا 200000 مایل دوام می آورد. نشتی مایع و شتاب ضعیف ممکن است به این معنی باشد که جعبه دنده شما نیاز به تعویض دارد.

برای تعویض جعبه دنده نیز باید در نظر داشته باشید:

که گیربکس تعویضی باید اصل باشد، در غیر این صورت گیربکس به سرعت دچار مشکل می شود و دوباره قفل می شود

که این کار هزینه دو برابربرای شما دارد.تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران.

خودروهای جدیدتر و/یا فلاشرهای اسپورتیج باید به طور متوسط ​​هر 50000 مایل سرویس شوند، در حالی که مدل های قدیمی باید هر 30000 مایل سرویس شوند.

تشخیص علائم را‌هنمایی و رانندگی (TSR) یک فناوری است که به وسیله آن یک وسیله نقلیه می تواند علائم راهنمایی و رانندگی قرار داد‌ه شد‌ه در جاد‌‌ه، به عنوان مثال “محدودیت سرعت” یا “کودکان” را تشخیص دهد.

این فناوری توسط تامین کنندگان مختلف خودرو در حال توسعه است. از تکنیک های پردازش تصویر برای تشخیص علائم جاده استفاده می کند.این فناوری در نسل های جدید خودروهای کیا اسپورتیج نیز استفاده می شود. تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران.

گیربکس کیا اسپورتیج

تعمیر گیر بکس کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یکی از خودروهای محبوب برند کیا است و در سال های اخیر ویژگی ها و ویژگی های این خودرو دائما در حال تغییر است.

گیربکس جزء لاینفک خودرو کیا اسپورتیج است.

و سلامت آن نقش اساسی در سلامت و سلامت دارد.

حداکثر راندمان خودرو، بنابراین سرویس دوره ای E-Khodro کیا اسپورتیج در مراکز معتبر بسیار حائز اهمیت است،با توجه به اینکه برند کیا نمایندگی رسمی در ایران ندارد.

استخر خدمات مرکزی و تعمیرات خودروی مطمئن بسیار حائز اهمیت است.

تعمیرگیربکس اتوماتیک در تهران مرکز تخصصی تعویض و تعمیر انواع قطعات گیربکس کیا اسپورتیج در تهران می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *