تعمیر گیربکس ماشین در تعمیرگاه تخصصی گیربکس تهران به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. متخصصان و کارشناسان گیربکس تهران با تکیه بر دانش فنی عالی خود و استفاده از جدیدترین ابزار موجود، تعمیرات گیربکس اتومبیل شما را انجام می‌دهند. از آن جایی که متخصصان گیربکس تهران به آخرین و به پیشرفته‌ترین ابزار و اطلاعات این حوزه دسترسی دارند، ما کیفیت کار خود را برای شما ضمانت می‌کنیم. ضمانت ما هم بدین صورت است که بعد از انجام مراحل تعمیر یا تعویض گیربکس در تعمیرگاه ما، اتومبیل شما تا 2000 کیلومتر گارانتی گیربکس خواهد داشت.

در ادامه باید اشاره کنیم که تعمیر گیربکس ماشین در شهر تهران نیاز به صرف زمان از جانب شما نداشته و همچنین نیازی هم به مراجعه به تعمیرگاه ندارید، زیرا گیربکس تهران به محل موردنظرتان خودروبر فرستاده و ماشین شما را به محل تعمیرگاه منتقل می‌کند.

علاوه بر تعمیر گیربکس، خودروبر و گارانتی تعمیرات و قطعات، تعمیرگاه گیربکس تهران خدمات دیگری را نیز برای مشتریان خود در نظر دارد. از جمله این خدمات باید به سرویس دوره‌ای گیربکس‌های اتومات اشاره کرد. گیربکس‌هایی مانند تیپ ترونیک، Z4، CLT، AL4 از جمله گیربکس‌های اتوماتیکی هستند که توسط ما سرویس دوره‌ای روی آن‌ها انجام می‌شود.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در کنار تعمیرات گیربکس، مجموعه گیربکس تهران فروش این قطعه را نیز انجام می‌دهد. اگر گیربکس اتومبیل یک مشتری با تعمیر و تعویض قطعه کارایی خود را به دست نیاورد، نیاز به نصب یک گیربکس جدید روی اتومبیل خواهد بود که ما این کار را برای مشتریان‌مان انجام خواهیم داد. در ضمن باید ذکر کنیم که برخی از گیربکس‌های معیوب نیز با تعویض یک یا چند قطعه، دوباره کارایی خود را به دست خواهند آورد، برای بهبود کارایی این دسته از گیربکس‌ها مجموعه گیربکس تهران کار تامین قطعات گیربکس را نیز انجام می‌دهد. قطعاتی که کیفیت و قیمت عادلانه آن‌ها توسط ما تضمین خواهد شد.