قطعات گیربکس و تامین کردن آن‌ها را به تعمیرگاه تخصصی گیربکس تهران بسپارید. ما در گیربکس تهران علاوه بر تعمیرات تخصصی‌ای که روی گیربکس‌های آسیب‌دیده‌ی اتومبیل‌ها انجام می‌دهیم، برای سهولت کار مشتریان و اطمینان آن‌ها از لوازم یدکی مورد استفاده در تعمیر خودرو، کار تامین قطعات مورد نیاز گیربکس آن‌ها را نیز انجام می‌دهیم. در ضمن این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که اصل بودن این قطعات و رعایت قیمت منصفانه در ارائه آن‌ها توسط ما تضمین می‌شود.

برای آشنایی بیشتر شما مخاطبان وب‌سایت گیربکس تهران، برخی از قطعات به کار رفته در گیربکس‌ها را معرفی می‌کنیم تا شما عزیزان بدانید که هنگام تعمیر گیربکس اتومبیل‌تان نیاز به تعمیر یا تعویض چه قطعه یا قطعاتی دارید.

شفت اولیه معمولی، شفت ثانویه معمولی، ماهک 1، ماهک 2، ماهک 3، ماهک 4 و ماهک 5، محور انگشتی تعویض دنده، دنده 1 متحرک معمولی، دنده دو متحرک، دنده سه متحرک، دنده چهار متحرک، دنده پنج متحرک، دنده سه و چهار متحرک معمولی، دنده پنج متحرک معمولی و دنده هرزگرد برخی از این قطعات هستند. در ادامه معرفی این قطعه‌ها باید به کرانویل معمولی، پوسته گیربکس، دو پوسته، کشویی 1 و کشویی 2، سینکرونایزر 1 و 2، سینکرونایزر 3 و 4، کشویی 3 و 4 و هوزینگ اشاره کرد.

هنگامی که این قطعات در هماهنگی کامل و مناسب با هم باشند عملکرد خودرو حالتی نرمال دارد ولی زمانی که هر کدام از این قطعات گیربکس دچار آسیب یا اختلال در عملکرد شوند، امکان انتقال توان مکانیکی تولید شده توسط موتور به دیگر قطعات خودرو با مشکل و اختلال روبه‌رو می‌شود.

با توجه به توضیحات بالا باید اعلام کنیم هنگامی که شما اتومبیل خود را برای انجام تعمیرات گیربکس به تعمیرگاه گیربکس تهران منتقل می‌کنید، همکاران ما در ابتدا سعی می‌کنند که قطعاتی که امکان تعمیر و کارکرد دوباره دارند را بازیابی کرده و در صورتی که این امکان وجود نداشت کارشناسان ما اقدام به تعویض قطعه خواهند کرد.

پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن سطح اطلاعات خود نسبت به عملکرد و انواع قطعات گیربکس به صفحه مقالات وب‌سایت گیربکس تهران مراجعه کنید.