نحوه ی مراقبت و تعمیر گیربکس هیوندا جنسیس سدان

در این بخش شما را با خودروی هیوندا جنسیس و مشخصات فنی آن و همچنین با نحوه ی مراقبت و تعمیر گیربکس هیوندا جنسیس سدان آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی خودروی هیوندا جنسیس سدان

از گذشته تاکنون خودروهای سدان در بازار ایران با اقبال خریداران همراه بوده است که باعث شده در چند سال گذشته مدل های مختلف لوکس و اقتصادی در ایران عرضه شود. البته این بدان معنا نیست که این دسته از خودروهای موجود در بازار تنوع بالایی دارند.

از آنجایی که بازار خودرو در ایران بسیار محدود و انحصاری است و استفاده از قوانین سختگیرانه از جمله محدودیت های اعمال شده برای واردات خودرو بر اساس حجم موتور یا قیمت ارز زیر 40 هزار دلار، یکی از مواردی است که در سال های اخیر مانع ورود واردکنندگان شده است. ممنوعیت واردات خودرو موضوع دیگری است که مشکلات زیادی را برای واردکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

یکی از پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در ایران هیوندای جنسیس است، خودروهای این برند کره ای در ایران طرفداران زیادی دارد که با توجه به محدودیت های ورود خودروهای خارجی و نوسانات بازار، مراقبت و تعمیر خودرو در بازار مانند هیوندای جنسیس از گذشته مهمتر استدر سال 2007، هیوندای برای حفظ موقعیت خود در بازار جهانی و گسترش حضور خود در اروپا، هیوندای جنسیس را معرفی کرد. سرانجام در سال 2008 نسخه تولیدی هیوندای جنسیس وارد بازار جهانی شد.

شرکت آسان موتور در سال 1389 این خودروی نسبتاً لوکس را به بازار ایران معرفی کرد. در واقع این محصول اولین نسل هیوندای جنسیس بود که تا سال 2013 دوام آورد و در نهایت در سال 2015 نسل دوم با تغییرات اساسی و طیف وسیعی از فناوری ها و امکانات رفاهی به بازار عرضه شد.

متاسفانه این نسل هرگز نتوانست به طور رسمی وارد کشور شود. اما در سال 2012 هیوندای تغییرات جزئی در این محصول ایجاد کرد که در نتیجه تغییرات جزئی در ظاهر و مشخصات فنی ایجاد شد.

طراحی بیرونی هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس طراحی زیبا و مجللی دارد. نمای جلو پنجره ای ذوزنقه ای شکل با قاب کرومی براق و سه میله افقی و یک میله عمودی را نشان می دهد. یکی از نکات قابل توجه در این قسمت نبود لوگوی هیوندای است. چراغ های نوک تیز بزرگ و کشیده چهره ای مرموز به هیوندای جنسیس می بخشید.

سپر سیاه و سفید باریک و دو مه شکن الماسی شکل به زیبایی در دو طرف سپر قرار گرفته اند.قطعات یدکی هیوندای باید برای مدل خودرو و همچنین برای کارخانه یا مجموعه خودروهای همان سازنده خودرو مناسب باشد. با توجه به اهمیت قطعات یدکی، از لوازم یدکی و لوازم یدکی تقلبی استفاده نکنید.

استفاده نکردن از قطعات یدکی اورجینال نه تنها باعث عملکرد خوب خودرو نمی شود، بلکه تاثیر مضر مستقیمی بر سایر قطعات دارد. بنابراین قطعات یدکی فابریک مهمترین نکته در مورد قطعات یدکی مورد استفاده در خودرو می باشد.

توصیه می کنیم برای تعویض قطعات یدکی و تعمیرات خودرو به مراکز خدمات مجاز مراجعه کنید. برای اطمینان از نصب صحیح قطعات تعویضی تا هیچ نگرانی در آینده نداشته باشید.

ویژگی های گیربکس اتوماتیک جنسیس

گیربکس هیوندای جنسیس 6 سرعته اتوماتیک (5 دنده جلو) بوده و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده در کنسول وسط و پدال های پشت فرمان نصب شده است و گیربکس جنسیس نیز ترونیک تعویض اتوماتیک می باشد.

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

سرویس گیربکس هیوندای جنسیس

خرید پارچه و گیربکس استوک

فروش گیربکس جنسیس را نه تنها به صورت حضوری انجام می دهیم، بلکه به صورت حضوری، یعنی آنلاین و تلفنی نیز می فروشیم.با توجه به تمایل مردم به خرید اینترنتی به دلیل سرعت و راحتی بالا، امکان خرید اینترنتی و از طریق سایت این قطعه وجود دارد.

قیمت گیربکس جنسیس

در حال حاضر قیمت گیربکس جنسیس به دلیل نوسانات قیمت بازار ثابت نمی باشد و می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در انتهای همین صفحه با فروشگاه لوازم یدکی نظری تماس گرفته و قیمت این گیربکس را جویا شوید.

نصب گیربکس جنسیس

به این نکته توجه کنید که تنها خرید گیربکس این خودرو مهم نیست. همچنین نصب آن توسط نیروی متخصص و ماهر نیز بسیار حائز اهمیت است.

علائم خرابی گیربکس هیوندای جنسیس:

قدرت انتقال کم در حال حرکت

شکست شدید در ابتدای حرکت اولیه

شنیدن صدای گیربکس ماشین

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس شامل خدماتی مانند:

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

سرویس دوره ای گیربکس هیوندای جنسیس

تعویض روغن گیربکس هیوندای جنسیس

بررسی فنی گیربکس هیوندای جنسیس با یک سال گارانتی

تشخیص و نمایش رایگان مشکلات گیربکس هیوندای جنسیس

توصیه صحیح این است که با گیربکس هیوندای جنسیس رانندگی کنید.

تعمیر گیربکس جنسیس محصول شرکت کره ای هیوندای نیاز به دانش و مهارت خاصی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک دارد که همه صنعتگران از آن برخوردار نیستند.

در تایید این گفته باید به اعتقادی که در بین برخی از دارندگان خودروهای جنسیس و موهاوی وجود دارد اشاره کرد. برخی از مالکان این خودروها معتقدند که گیربکس موهاوی و جنسیس قابل تعمیر نیست! و اگر در یکی از قطعات یا کل گیربکس ایراد داشت تنها راه حل مشکل تعویض قطعه یا تعویض گیربکس است.

در حالی که این ایراد کاملا باطل بوده و متخصصین و کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس در تهران آماده تعمیر گیربکس خودروهای جنسیس و موجاو و گارانتی این مشکلات می باشند.

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

اندازه هزینه تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو است.

هزینه تعمیر چنین خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر مشکل بسیار جدی است، گیربکس باید کاملاً جدا شود و تعمیر شروع شود.

تمام تلاش متخصصان ما این است که گیربکس اتوماتیک خودروی شما را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه تعمیر کنند.

ما تمام تلاش خود را می کنیم، اگر قطعه ای قابل تعویض نبود، آن را تعویض نمی کنیم و فقط با سرویس قطعه مشکل گیربکس را برطرف می کنیم.به طور کلی برای تعیین هزینه و پرداخت تعمیر، گیربکس خودروی شما باید توسط واحد تست شود و پس از مشخص شدن مشکل ریشه ای، پس از تایید شما، مراحل تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز می شود.

 

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *