تعمیر گیربکس کیا موهاوی

خودروها از اجزای مختلفی تشکیل شد‌ه اند که هماهنگی و کار صحیح این قطعات در کنار هم باعث حرکت صحیح خودرو می شود. مهمترین اجزای هر خودرویی موتور، سیستم الکتریکی و گیربکس است. در این مقاله قصد داریم به نحوه ی تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی بپردازیم.

امروزه بیشتر خودروها برای کارایی بالاتر و جلوگیری از خرابی های احتمالی از تعمیر گیربکس اتوماتیک بهره می برند. تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به قطعات داخلی به کار رفته در ساخت این گیربکس ها و اتصالات آنها با گیربکس دستی کاملا متفاوت است و باید توسط متخصصین انجام شود.

همانطور که می دانید گیربکس وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ ها را بر عهده دارد. بنابراین سیستمی بسیار حیاتی برای خودرو محسوب می شود و در صورت از کار افتادن این سیستم، خودرو از حرکت باز می ایستد. بنابراین، جابجایی و سرویس گیربکس اتوماتیک امری حیاتی در نظر گرفته می شود. گیربکس های اتوماتیک حساسیت بیشتری نسبت به گیربکس های دستی دارند و بنابراین مراقبت، سرویس و تعمیر آنها باید در اولویت شما باشد.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی شامل موارد مختلفی است، اما به طور کلی عبارتند از:

1)لغزش گیربکس کیا موهاوی

اگر ماشین شما بدون هیچ دلیل مشخصی دنده ها را تعویض می کند و موتور شما صدا غیر عادی می دهد، ممکن است مشکل لغزش گیربکس داشته باشید. RPM بالای 3500 یا تاخیر در شتاب می تواند نشان دهنده لغزش انتقال باشد. این می تواند به دلیل مایع گیربکس کم یا فرسوده شدن تسمه یا چرخ دنده انتقال باشد.

2) پاسخ تاخیری هنگام تعویض دنده خودروی کیا موهاوی

گاهی اوقات خودرو از تعویض دنده امتناع می ورزد یا به آرامی دنده را تعویض می کند. اگر هنگام تعویض دنده صدای تندی می‌شنوید یا تعویض دنده ی سختی را احساس می‌کنید، ممکن است گیربکس شما در مراحل اولیه خرابی باشد. هر گونه پاسخ تاخیری در هنگام شتاب گیری یا تعویض دنده می تواند نشان دهنده این باشد که وسیله نقلیه شما مشکل گیربکس دارد. در اینجا باید اقدام به تعمیر گیربکس کیا موهاوی خود کنید.

3)نشت روغن گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی

گیربکس ها واحدهای بسته شد‌‌ه هستند و هرگز نباید نشتی داشته باشند. اگر متوجه یک نقطه قرمز روشن یا تیره در زیر ماشین خود شدید، مقداری مقوا زیر ماشین قرار دهید و مشخص کنید که آیا نشتی فعال است یا خیر. همچنین رنگ مایع را بررسی کنید. اگر مایع قهوه ای تیره یا سیاه است، دما بسیار بالا است و باید گیربکس خود را بررسی کنید و اگر لازم بود سریعا اقدام به تعمیر گیربکس کیا موهاوی کنید.

تعمیر گیربکس کیا موهاوی

4)صدای زوزه از گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی

زمانی که یک گیربکس دستی یا اتوماتیک مشکل ایجاد می کند، هیچ رمز و رازی وجود ندارد. اگر صداهای غیرمعمولی مانند ناله، وزوز یا زمزمه می شنوید، ممکن است گیربکس شما مشکل داشته باشد. ونیاز به تعمیر داشته باشد.

5)چراغ موتور کیا موهاوی را بررسی کنید.

این امر بدیهی به نظر می رسد، اما بررسی چراغ موتور اغلب نادیده گرفته می شود. سنسورهای موجود در موتور خودرو ممکن است فعالیت غیرمعمولی را از گیربکس دریافت کنند که شما نتوانید آن را تشخیص دهید. وقتی چراغ چک موتور روشن است تعمیرات خودرو را به تاخیر نیندازید. عدم رفع مشکل  در مراحل اولیه می تواند منجر به فاجعه شود.

این موارد نشان می دهد که گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی مشکل دارد و باید هر چه سریعتر آن را تعمیر کنید. با توجه به اینکه تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی امری تخصصی است باید در مراکز تخصصی انجام شود، مرکز گیربکس تهران یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک در ایران می باشد که کلیه خدمات مربوط به گیربکس اتوماتیک در این مرکز توسط کارشناسان متخصص انجام می شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی

با توجه به اینکه ممکن است در مواقعی فکر کنید که گیربکس اتومات خودرو شما خراب است، اما شاید خرابی مربوط به سایر قطعات مانند سیم کشی باشد، قبل از تعمیر خودرو باید تمامی تعمیرات و تغییرات انجام شد‌‌ه از قبل را به مرکز اطلاع دهید.

می توانید تصور کنید که برای تعمیر گیربکس اتومات مجبور نیستید آن را باز کنید. اما برای هر تعمیری در این قسمت باید گیربکس اتومات به طور کامل از خودرو جدا شود. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مراحلی وجود دارد که اولین قدم باز کردن کامل جلوی خودرو کیا موهاوی است. زیرا تنها در این صورت جرثقیل یا جک ماشین می تواند گیربکس را جدا کند.

بررسی قطعات گیربکس

بعد از خارج کردن گیربکس از ماشین نوبت به باز کردن آن می رسد. در این مرحله تمامی قطعات از گیربکس خارج شد‌‌ه و بررسی می شود. توجه داشته باشید که در این مرحله تمامی قطعات سالم نیز برای شستشو آماده می شوند. شستشوی قطعات داخل گیربکس کار بسیار تخصصی است که باید توسط متخصص انجام شود. زیرا این قطعات نباید با آب و بنزین تماس داشته باشند و برای شستشوی کامل از تمهیدات خاصی استفاده می شود.

لوازم یدکی لازم برای تعمیر گیربکس اتوماتیک توسط مجموعه گیربکس تهران یا مشتری تهیه می شود. پس از رسیدن قطعات صحیح، تمام قطعات روغن کاری شد‌‌ه و در محفظه گیربکس قرار می گیرند. لازم به ذکر است برای کاهش هزینه های آتی، بازگشایی گیربکس کیا موهاوی، مواد مصرفی مانند فیلترها و روغن گیربکس نیز تعویض می شود.

گیربکس های اتوماتیک کیا موهاوی می توانند در طول زمان دچار مشکلات مختلفی مانند تقه زدن یا گاز هرز شدن یا خوردگی شوند. در صورت بروز هر یک از این مشکلات تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی  به مرکز خدمات گیربکس تهران به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر گیربکس اتوماتیک  که در سراسر کشور توصیه می کنیم، مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس کیا موهاوی

هزینه تعمیر گیربکس کیا موهاوی

هزینه تعمیر گیربکس کیا موهاوی یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو می باشد. واقعیت این است که هزینه تعمیر چنین خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر مشکل بسیار جدی است، گیربکس باید کاملاً جدا شود و تعمیر شروع شود. تمام تلاش متخصصان ما این است که گیربکس اتوماتیک خودروی شما را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه تعمیر کنند.

به طور کلی برای تعیین هزینه و قیمت تعمیر، گیربکس خودروی شما باید با دستگاه تست شود و پس از مشخص شدن مشکل ریشه ای، پس از تایید شما، مراحل تعمیر گیربکس اتومات خودروی شما توسط مرکز گیربکس تهران  آغاز می شود.

نکات مهم هنگام انتخاب مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک کیاموهاوی:

به خوبی از ماشین خود مراقبت کنید زیرا ماشین شما از شما مراقبت می کند. متاسفانه برای اینکه بفهمیم کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه لازم برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو را دارد، کار بسیار دشواری است.

نکات:

  1. تعمیر گیربکس اتومات کیا موهاوی یک کار تخصصی است و سپردن آن به یک مکانیک معمولی یک خطای عملی است. زیرا در بسیاری از موارد دوبرابر هزینه برای شما دارد.
  2. نکته قابل توجه دیگر این است که بین تعمیرک گیربکس اتوماتیک کیاموهاوی و تعویض ر گیربکس اتوماتیک کیاموهاوی تفاوت زیادی وجود دارد. بیسیاری از قطعات گیربکس کیاموهاوی قابل تعمیر بوده که بسیاری از تعمیرکاران به علت نداشتن تخصص و تجربه لازم آن قطعات را تعویض میکنند.
  3. نکته دیگر برای دارندگان خودروهای چینی این است که گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی کمی تخصصی است.
  4. لطفا آنها را در هر جایی تعمیر نکنید. ما در گیربکس تهران چندین دهه تجربه و تخصص در اختیار داریم تا ماشین شما را با کمترین قیمت مانند روز اول تحویل شما دهیم. تعمیر گیربکس اتومات کیاموهاوی تخصص ماست.
  5. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار، لحظه ای را به بررسی گزینه های نزدیک خود اختصاص دهید.

بسیاری از افراد جهت تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود، به مراکزی مراجعه می کنند که کارشناسان خبره در این زمینه را ندارند. مجموعه گیربکس تهران دارای متخصصین تعمیر گیربکس اتومات می باشد. این مجموعه در زمینه های سرویس گیربکس اتومات، تعمیر و تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس cvt، تعویض روغن گیربکس اتومات و همچنین تعمیر گیربکس 206 یکی از معتبرترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *