خودروبر تهران

 

خودروبر تهران و مناطق اطراف از دیگر خدمات مجموعه تعمیرگاه‌های تخصصی تهران گیربکس است که همه روزه آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان ساکن شهر تهران است.

از آن جایی که برخی از مشتریان محترم تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس زمان یا امکان این را ندارند که خودروی خود را به تعمیرگاه بیاورند، مجموعه ما با ارسال خودروبر به محلی که خودروی این عزیزان قرار دارد، فرآیند انتقال اتومبیل آن‌ها به تعمیرگاه را تسهیل می‌کند. البته در برخی موارد نیز ممکن است آسیبی که به گیربکس یک اتومبیل وارد شده به گونه‌ای باشد که خودرو امکان جابه‌جایی نداشته باشد در صورت رخ دادن چنین پیشامدی نیز همکاران ما در قسمت حمل‌ونقل تهران گیربکس آمادگی این را دارند که با ارسال خودروبر، خودروی معیوب را به تعمیرگاه تهران گیربکس منتقل کنند.

لازم به توضیح است که برخی از افراد هنگامی که برای انتقال خودروی آسیب‌دیده خود نیاز به کمک دارند بین انتخاب خودروبر و جرثقیل مردد می‌شوند. برای اطلاع این دسته از افراد باید بیان کنیم که اولین مزیت خودروبر نسبت به چرثقیل این است که ایمنی خودروبر بسیار بیشتر بوده و امکان آسیب رسیدن به اتومبیل در هنگام انتقال آن کم است. کفیِ نصب شده روی خودروبرها به دلیل داشتن جک هیدرولیکی و پنوماتیکی، به صورت خودکار تغییر حالت می‌دهد. خودروبر قابلیت این را دارد که بر اساس وضعیتی که جاده دارد یا نیازی که راننده حس می‌کند در کفی خود تغییر حالت داده و موجب ایمنی بیشتر خودرویی که حمل می‌کند، بشود.

در ضمن عاج‌کاری انجام شده روی کفی خودروبر باعث شده است که هنگام انتقال یک خودرو به وسیله آن، سطح تماس لاستیک‌های خودرو با کفی خودروبر به حداکثر برسد و امکان حرکت کردن و تکان خوردن اضافه از خودرویی که حمل می‌شود گرفته شود.

خودروبر تهران متعلق به تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس برای خدمات‌رسانی به مشتریان آماده است. با ما تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات تماسی ما به صفحه تماس با ما مراجعه بفرمایید.