تست گیربکس و عیب‌یابی آن یکی از مجموعه خدماتی است که مرکز گیربکس تهران به مشتریان خود ارائه می‌دهد. درباره لزوم و اهمیت تست کردن انواع گیربکس‌ها باید یادآور شویم که در بیشتر مواقعی که خودرو با مشکل مواجه می‌شود برخی افراد فکر می‌کنند که ایراد از گیربکس آن است، باید گفت که این‌گونه نبوده و آسیب وارده مربوط به بخش دیگری از اتومبیل است. به همین منظور و برای جلوگیری از صرف وقت و هزینه، گیربکس تهران با تست کردن گیربکس خودرو شما از سلامت یا معیوب بودن آن مطمئن می‌شود. در صورتی که اتومبیلی تست شده و تشخیص داده شد که دچار ایراد است، مرحله بعدی کار توسط کارشناسان ما آغاز می‌شود. این مرحله عیب‌یابی از گیربکس بوده که توسط متخصصین و با استفاده از ابزارهای مربوطه انجام می‌گیرد. در ضمن جا دارد اشاره کنیم تمامی تجهیزاتی که در مجموعه گیربکس تهران وجود دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند در زمره پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات این حوزه کاری هستند.

بهتر است ذکر کنیم که تست گیربکس و عیب‌یابی آن جزو مراحل اولیه تعمیرات این قطعه بوده و بعد از اتمام این دو مرحله، گام‌های بعدی در مورد تعمیرات گیربکس باید برداشته شود. مواردی مثل شروع فرآیند تعمیر و یا تامین قطعه در صورت نیاز. باید اشاره کنیم که با توجه به اینکه تهران گیربکس یک مرکز تخصصی است، انواع قطعاتی که برای تعمیر گیربکس‌های مختلف نیاز است در این مرکز موجود بوده و افراد نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن و خرید قطعات از بازار نخواهند داشت. در صورتی که بعد از انجام تست و عیب‌یابی، کارشناسان گیربکس تهران به این نتیجه برسند که گیربکس خودروی مورد نظر امکان بازیابی و تعمیر را ندارد، گیربکس تهران آمادگی این را دارد که گیربکسی نو و آکبند را به مشتری ارائه دهد. در ضمن باید اشاره کنیم که گیربکس تعمیری توسط ما یا گیربکسی که توسط ما به مشتری فروخته شده است تا 2000 کیلومتر گارانتی داشته و ضمانت سالم بودن و کارکرد صحیح آن به عهده گیربکس تهران است.

پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن سطح اطلاعات خود نسبت به انواع گیربکس و مراحل تست و عیب یابی و یا تعمیر آن ، به صفحه مقالات وب‌سایت گیربکس تهران مراجعه کنید.