سرویس دوره ای خودرو یا به طور تخصصی‌تر سرویس دوره‌ای گیربکس خودرو و قطعات مربوط به آن، موردی دیگر از خدمات تعمیرگاه تخصصی گیربکس تهران است که با نهایت کیفیت و دقت به مشتریان محترم عرضه می‌شود. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که علاوه بر دانش فنی و مهارت فردیِ کارشناسان ما، تمامی دستگاه‌ها و ابزار موجود در تعمیرگاه گیربکس تهران که برای سرویس‌های دوره‌ای استفاده می‌شوند مجهز به بهترین تکنولوژی بوده و از پیشرفته‌ترین ابزار و امکانات موجود هستند.

انواع و اقسام گیربکس‌های اتوماتیک توسط مجموعه ما سرویس دوره‌ای می‌شوند و در ضمن این خدمات دارای گارانتی نیز هستند. برخی از انواع گیربکس‌های اتوماتیک که در گیربکس تهران مورد سرویس و گارانتی بعد از آن قرار می‌گیرند، شامل مواردی مثل گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک، گیربکس اتوماتیک CLT، گیربکس اتوماتیک Z4 و گیربکس اتوماتیک AL4 می‌شوند.

مشتریان محترمی که گیربکس اتومبیل خود را از مجموعه ما خریداری کنند یا تعمیر و تعویض قطعات گیربکس خودروی آن‌ها توسط گیربکس تهران انجام شده باشد، شامل گارانتی اشاره شده در بالا می‌شوند و مجموعه ما سلامتِ عملکرد گیربکس اتومبیل آن‌ها را تا سقف ۲۰۰۰ کیلومتر ضمانت می‌کند. همچنین افرادی که سرویس دوره ای خودروی خود را نیز نزد کارشناسان مجرب گیربکس تهران انجام بدهند هم شامل خدمات این گارانتی خواهند شد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به خودرو و مباحث فنی آن علاقه دارید و عملکرد گیربکس و قطعات آن برای‌تان جذاب است، به شما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر این‌که تعمیرات و سرویس خودروی خود را به گیربکس تهران می‌سپارید، اطلاعات شفاف، قابل استناد و فنی مورد نیاز خود را نیز از بخش مقالات وب‌سایت تهران گیربکس دریافت کنید. در این بخش کارشناسان ما سعی کرده‌اند که به زبان ساده مباحث فنی مرتبط با گیربکس و قطعات مربوط به آن را توضیح داده و در متن مقاله به گونه‌ای به مخاطب اطلاع‌رسانی نمایند که بعد از خواندن هر مطلبی مخاطب توانایی لازم برای شناخت گیربکس و آشنایی با نحوه عملکرد آن پیدا کند.